Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Förlåt hörni

Publicerad 2013-04-16 03:18:11 i Allmänt,

Jag försöker förstå hur jag ska få upp min video utan för mycket besvär, och det går inte så där superbra.. Men orsaken till varför den inte ligger uppe än är för att jag bara bloggar ifrån min ipad, och där ligger inte min video.. Men jag har sett era kommentarer om att ni vill se den, och den är påväg!
 
Om det inte funkar nu så kommer jag lägga upp den via youtube imorgon. KRAM!

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2013-04-17 15:32:21

Today's the day? :D läser en del au pair-bloggar men ingen som lagt upp videon. Eller de har sagt att se ska men aldrig gjort vissa. Hittade nyss till din blogg och hoppas på att få se ett exempel på hur man kan göra sin video! :)

Postat av: Isa

Publicerad 2013-05-17 11:22:35

Exakt två månader senare, kommer det komma någon video? Vore jätteroligt att se!

Postat av: Anastasia

Publicerad 2013-06-30 00:54:41

Hej! Jag är väldigt intresserad av att jobba som au pair i usa när jag tagit studenten och jag undrar ifall att jag skulle få kunna ställa några frågor till dig ? :)
Hur är det med ekonomin? Får du mycket pengar över eller är det tight ?
hur mycket jobbar du i veckan? Är tiderna strikta eller arbetar du när du blir tillsagd?
hur var första veckorna i new jersey? att inte känna någon?
hur lärde du känna människor där?
hur länge har du bott i new jersey?
är det någonting du skulle rekommendera ? ;)

Postat av: naima

Publicerad 2022-03-25 03:26:39

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/ya3xr3hz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela