Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

God Jul

Publicerad 2012-12-20 02:20:57 i Au pair - Livet i USA, Au pair - Livet som au pair,

trött och halvsjuk Linnéa, så ni får stå ut med en sunkig bild. Men lika glad ändå när man får ett sånt här härligt grönt paket från sverige!
Och visst står det ena kortet framme i mitt rum nu, för fint för att inte stå framme.
 
Idag blev jag alldeles lycklig när jag kikade posten och såg ett stort grönt paket som bara kunde mena en sak: från sverige! Har nog inte insett förens nu hur extremt svårt det kommer vara att inte kunna sticka iväg och köpa svenskt godis, har redan käkat upp mer än hälften.. haha mina älskade nappar och den underbara marabou chokladen, jag kan ju lugnt säga att chokladen här smakar skit om man jämför med våran underbara marabou. Både jag och tjejerna blev alldeles galna, speciellt Caelan hon älskade svenskt godis.
 
'Linnéa swedish candy is the best candy in the world, it's soo good!'
 
Tack kära mami och papi. (och istéet blev nästan rätt..)

 

Kommentarer

Postat av: Undis Johansson

Publicerad 2012-12-24 08:52:31

God Jul och Gott Nytt År Linnea! Vi önskar dig fortsatta underbara dagar!
Julkramar Undis, Kjell och våra tjejer.

Svar: sent god jul till er alla och gott nytt år! kram
Linnéa

Postat av: Leif o Clary

Publicerad 2012-12-24 09:55:03

God Jul Linnea.Kul att se hur du har det
Toppen att du trivs och att du har det så bra.Många julkramar från Säfflegänget

Svar: God Jul och gott nytt år på er alla. Kram kram
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela