Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Hemskt mycket förlåt!

Publicerad 2012-12-29 03:22:18 i Allmänt,

Sista inlägget jag skrev bad jag om ursäkt för om jag inte skulle skriva på ett par dagar medan jag var i city med familjen.. Nu sitter jag här, en vecka senare och fick tvinga mig till att lägga in alla bilder från senaste veckan. Jag tycker nämligen inte att det var värt att skriva ett inlägg utan bilder, en blogg utan bilder är ganska tråkig...
 
Nu sitter jag i allafall och jobbar på ett par inlägg, det har hänt sååå mycket här sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela