Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Måndag and back on track

Publicerad 2012-12-03 19:27:45 i Allmänt, Au pair - Livet i USA,

Kändes något tungt att veta att det var dags att jobba igår när jag kom hem från nyc.. Men att jag tagit tag i träningen igen gjorde att det kändes lite bättre. Gick(läs åkte) nämligen iväg till ett av de gymmen här omkring som jag besökt tidigare och skaffade ett medlemsskap. Så vidare billigt var det inte, en månadskostnad på omkring 400 svenska och även en start kostnad på 100 dollar. Men det får vara värt det så att jag får min motivation och träningsrutin tillbaka.
 
Efter gympasset fick det bli en uber god sallad och nu sitter jag och kikar på senaste avsnittet av the Amazing Race. Snart dags att plocka upp flickorna från the bus stop. Kommer ha fetaste träningsvärken imorgon, känner den redan. Det är gött att vara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela