Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

MIA

Publicerad 2012-12-19 14:25:05 i Allmänt,

Hej, förlåt att jag har varit MIA de senaste dagarna.. Men det har varit fullt upp hela dagarna långa här borta. Aidan har nämligen gått och fått sig ett halsvirus så han har varit hemma med mig hela dagarna den här veckan, så det har varit jobb från morgon till kväll. Sen känner sig inte Caelan riktigt kry heller och jag har känt mig riktigt hängig, förhoppningsvis går det över utan att jag ska behöva bli sjuk, men jag känner av en halsont. Vi får hoppas att jag inte blir sjuuuk, inte när det är jul och det finns en massa att se fram emot.
 
Just letting you know!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-12-19 16:03:02

Hoppas inte du blir sjuk gumman, nu när det snart är jul.....
Vi måste höras på skype nån dag snaaart....miss you.
Kram/ Mamma

Svar: hoppas jag med! Absolut, det är bara att ringa när vi båda är online :-*
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela