Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

School Shooting

Publicerad 2012-12-15 00:47:34 i Allmänt,

Hemskt att sånt här ska behöva hända. Idag var det alltså en massaker här i staterna, precis i närheten, i connecticut. Det värsta med det hela är att det ägde rum i kindergarden, alltså barn som är 5 år! Usch vad berörande sånt här är. Och speciellt när det är så nära.. Det kunde lika illa varit här i krokarna. 20 åringen hade nämligen varit i New Jersey först och skjutit ihjäl sin pappa för att sedan ta sig till sin mammas arbetsplats där inte bara hon blev skjuten till döds utan hela klassrummet fyllt av barn blev beskjutet.
 
Hemska hemska människor det finns här i världen

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-12-15 12:19:20

Så fruktansvärt hemskt.... Har varit på nyheterna här oxå så klart....ta hand om er over there..... Love mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela