Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

St Patricks Cathedral

Publicerad 2012-12-29 04:16:13 i Au pair - Livet i USA,

Inne i New York så finns det så otroligt vackra kyrkor, men den absolut finaste och troligen mest kända är St Patrick's Cathedral. Tyvärr låg den under reparation när vi var där förra helgen så det blev inga bilder på fasaden som annars är så spektakulär..
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-20 09:50:28

En liten fråga, hur kunde du gå ut i USA när du inte är 21 år?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela