Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Trött

Publicerad 2012-12-04 18:03:00 i Allmänt,

Hallå där.
Tänkte bara göra en snabb uppdatering, jag ligger i sängen halvt död just nu och har inte ork till något idag. Jobbade nämligen extra länge igår för min värdmammas bil broke down, sen har jag sjukaste träningsvärken i armar och bröst idag, kan inte ens lyfta dem så illa är det. Jag visste allt att jag skulle få träningsvärk efter mitt uppbrott men jisses, känns som om jag har brutit armarna! Därför blir det inga roliga bilder eller äventyr idag tyvärr!
 
Jag kan i och för sig nämna vilket underbart väder vi har haft här de senaste dagarna. De har legat runt 14 grader och idag ska det till och med bli upp emot 16 grader, lycka! Inte ens kyligt. Ser ut som att vi har ett par tre dagar ytterligare innan kylan är tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela