Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Zara Larsson

Publicerad 2012-12-14 14:57:00 i Allmänt,

Gillade aldrig den här tjejen i början när hon var med i talang, kommer ni ihåg? Liten blond tjej måste nog ha varit för fem år sen eller något. Men måste säga att när hon nu har vuxit till sig och hennes röst har blivit starkare så är hon grymt bra!

Kommentarer

Postat av: Peter K

Publicerad 2012-12-16 10:09:12

Tjena Linnea!

Morbrodern och Zissi håller med. Bra röst hos den där Zara L! Kul att du stortrivs och att värdfamiljen är schyssta mot Dig. Big Apple är häftigt eller hur? Jag och Zissi flyger till Miami på tisdag, sedan skall vi kryssa i Karibien över Jul för att sedan flyga till Mexico (Playa del Carmen) över Nyår. Hörde från syrran att du också får besöka Mexico i februari. Stort Grattis! Vart i Mexico skall ni?

Kramar Peter & Zissi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela