Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Alive on the other side!

Publicerad 2012-11-05 23:34:28 i Allmänt,

Nu ligger jag i den mysigaste och största sängen jag någonsin upplevt. Nog är det så att USA tar king size seriöst! Tyvärr lyckades jag glömma min laddare till datorn hemma i Sverige.. Så får avvakta något med bilder från rummet då jag bloggar från mobilen!

Nu är det iallafall dags för efterlängtat käk, det ska bli spännande att se vad denna buffé har att erbjuda..

And huuuge thanks to my host family who are super kind to pay for my New York tour! Kan säga att den inte är billig. Lots of hugs

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-06 11:15:24

Åh vad härligt det låter lilla gumman. Hoppas du får en skön natts sömn...det verkar som om du har "god" plats...härligt.
Ta hand om dig i Stora stan och hälsa din "familj" stort tack från oss, jättesnällt av dem. Nu fick du ju lite "bonuspengar"...
Jag är så glad för din skull älskade dotter, sköt om dig, många kramar från
Mamma =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela