Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Autumn in pictures - something wicked this way comes indeed

Publicerad 2012-11-28 04:32:00 i Allmänt, Au pair - Livet i USA,

 
Var ute igår(måndag) på en promenad i det vackra vädret och tänkte att jag äntligen skulle använda mig kamera for real för första gången här i usa. Tycker att flera av bilderna blev väldigt bra, vad tycker du? Och papi, nu får du äntligen se vad både min kamera och jag går för! ;)
 
Det enda som förundrar mig är vad som händer med vädret.. Kika på dessa bilder under och jämför med de övre som är ytterst höstiga.. Dessa två bilder är alltså från idag(tisdag), ett dygn senare.

 

Kommentarer

Postat av: Farsan

Publicerad 2012-11-28 19:32:37

Fantastiska bilder, du har talang. Kul att du exprimenterar.
Men oj vilket omslag i vädret. Har ni fått vinter före oss. Vi har snöblandat. Ulovat rejält kallt i natt!!

Svar: sjukt verkligen. men idag har det inte snöat något alls, så det är något mer åt det slaskiga hållet idag.
Linnéa

Postat av: Farsan

Publicerad 2012-12-02 19:50:27

Mycket snö i Sverige nu, hela landet utom Karlstad med omnejd. Knepigt.Men det är mer snö på gång. Just nu är det minus 12 gr. Burrr... Vi har just varit på julmarknad vid Alsters julmarknad. Mysigt...

Svar: idag njöt jag av new york city med 13 grader plus. tänka sig! dock har vi inte varit så lyckligt lottade med vädret annars, ligger runt nollan annars just nu.
Linnéa

Postat av: Farsan

Publicerad 2012-12-03 17:03:27

Nu toppar vi med - 15 gr.
Nu blir det fin is på Rinnen. Vi kanske drar dit till helgen och prövar våra långfärdsskridskor.

Svar: fy tusan! kul att ni kan utnyttja skridskorna iallafall iår.
Linnéa

Postat av: быстрое продвижение сайта в топ

Publicerad 2021-06-10 22:22:42

Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow
you if that would be okay. I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new updates.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela