Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Back on track

Publicerad 2012-11-09 05:40:27 i Au pair - Livet i USA,

Ligger nu i mitt nya härliga rum hos min värdfamilj och lever livet. Jag har blivit bortskämd ända sedan jag kom hit och jag kan inte annat än att ge hela alltet lovord! But more about that later!
 
Ville bara ge alla en heads up om att jag äntligen fått tag i en laddare till min dator! Min snälla värd pappa köpte en svindyr universal sådan som fungerade mer än väl. Såå glad över att äntligen vara framme och äntligen ha min kära dator att skriva på och inte en liten iphone. Nu ska jag sova för imorgon är det födelsedags firande här i huset!

Kommentarer

Postat av: Namn

Publicerad 2012-11-09 10:34:56

Åh... Härligt att höra att allt bara är bra... De verkar jättesnälla....hälsa från oss att vi är så tacksamma för att du blir väl mottagen.... Hör av dig när du vill scypa......så skönt att höra att allt är bra med dig älskade dotter...ska lägga ett mail till mamman också...
Sköt om dig❤❤lots of hugs😘

Svar: claudia berättade att ni skickade iväg ett mail.. Kom just hem från en hibatchu restaurang, kan nog inte vara mer välfylld med mat än här. kommer troligen sprängas snart... kram
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela