Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Getting into the groove

Publicerad 2012-11-14 15:33:55 i Allmänt, Au pair - Livet i USA, Au pair - Livet som au pair,

Ännu en morgon har gått förbi, och nu börjar jag komma in i rutinen med att vakna 06.15 varje morgon. Jag tycker också att jag jobbar mer effektivt med tvätt och bäddning av barnens sängar! Idag var det dock svårt för minstingen att bestämma sig för vad hon skulle ha på sig.. Att det ska vara så svårt att välja en t-shirt, den ena var 'itchy' medan den andra inte höll måttet, fick henne iallafall i en efter mycket om och men. 
 
Nu tänkte jag strax sticka iväg till ett mall, blir troligen till Rockaway vilket är nära och har ett forever 21! Sen består eftermiddagen av läxläsning och lek fram till klockan sju. 
 
Som jag alltid gör så här års så längtar jag till sommarvärmen.. så sitter och kollar igenom en massa sommarbilder.. Studenten och balen var allt något alldeles extra
superduper glada tjejer
mamii
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jullisch, Juli, Julia

Publicerad 2012-11-14 17:33:29

Du är så sjukt vacker, min sköna!

Svar: why thank you min sköna böna!
Linnéa

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-11-14 18:25:41

Hur har inte du pojkvän/1000 stalkers?Skaffa det

Svar: har inte tid för sånt. har fyra ongar att ta hand om!
Linnéa

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-14 22:40:14

Du är så vacker älskade dotter!!!

Svar: kraam
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela