Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Här packas det minsann

Publicerad 2012-11-02 14:26:32 i Au pair - Förberedelser,

Tanken var att jag skulle få upp ett inlägg igår kväll, men när sömnen tar över är det inte lätt att hålla sig vaken. Större delen av kvällen igår fokuserades på att börja provpacka för att se att allt får plats och att det inte väger för mycket. Kan ju säga att det var tur att jag började med detta igår.. Stötte på en del små problem som jag är säker på att jag inte skulle orka med på typ söndag kväll! Nu har jag äntligen full kontrol på vad jag har återstående att packa ner och vad som behövs göras, så det får allt bli en sista tur in till Karlstad på Söndag. Ikväll har vi familjemiddag planerat, Robin och Sofia kommer, till och med Malin med familj, Sen får så klart Julia vara med på ett hörn också. Kommer bli supermysigt, men det blir nog också ett konstigt farväl(det har alla hittils varit iallafall). På något vis kan jag inte riktigt tänka att det är ett hej då för 13 månader..
 
Nu ska jag iallafall ägna ett tag åt käraste Fia som är på väg hit. Det kommer också vara sjukt konstigt. Sista gången jag kommer träffa henne med. Herre jisses. 
 
planen var att det skulle komma upp ett par bilder till det här inlägget. Men självklart krånglar min dator så jag inte får in dem... Får helt enkelt bli i nästa inlägg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela