Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Lotus

Publicerad 2012-11-16 17:16:00 i Allmänt,

Ligger just nu i min säng halvt medvetande och lyssnar på Christina Aguilera's nyaste album och njuter. Är så extremt imponerad på det här albumet, tycker ni ska ta er en lyssnare. Lotus heter iallafall albumet och låtarna som går på repeat just nu är speciellt
 
Cease Fire
Just A Fool
Light Up The Sky
Sing For Me
 
(klicka på låtarna för att få en direkt länk till spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela