Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

No access and no time

Publicerad 2012-11-07 19:18:37 i Au pair - Livet i USA,

Förlåt förlåt förlåt! Det har blivit så mycket svårare att ta tag i bloggen om dagarna här på orientation när jag inte har en laddare till min dator. Och om det inte vore nog, så har jag i princip noll tid att skriva heller. Dagarna består av allt från röda korset till att vara en familjemedlem, och kvällarna har spenderats på både the mall och target!

Ni kan få se en liten mobil bild ifrån soliga USA iallafall.. Idag chockerades vi dock av the NorEastern som bjöd på snö!! Så tyvärr blir det inget New York för oss för det blir för starka vindar, väldigt tråkigt. Men inga för ledsna miner för ikväll blir det middag med två brittiska tjejer och en australienare. Riktigt härliga tjejer!

Kram kram. Until next time!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-11-07 21:01:55

Gott att höra att du har det bra... Förstår att du har fullt upp just nu med allt som ska hinnas med....synd att NYC inte blir av nu...men det finns kvar till senare...
Jättekram från oss❤😘

Svar: Nu ligger jag i sängen i mitt nya rum och det känns super! Jag har redan blivit ordentligt bortskämd med både mobil, middag och svindyr datasladd! tror jag kommer trivas här! kramis
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela