Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Överdådens Amerika

Publicerad 2012-11-15 14:36:18 i Allmänt, Au pair - Livet i USA,

Som jag skrev tidigare så är husen har omkring väldigt maffiga, även det jag bor i.. Har dock inte frågat mina värdföräldrar om lov att lägga upp bilder än(glömmer hela tiden bort..). Jag tog iallafall ett par bilder här omkring så att ni kan få känslan av vilka typ av hus det är jag snackar om. Ni får dock överleva även om bilderna inte är i topp kvalitet, jag tog dem ifrån bilen..
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja Stewart

Publicerad 2012-11-16 17:22:00

Hahha skulle inte vara fel att ha ett av dem om man säger så

Svar: Nej det är bara att tacka och bocka om man skulle kirra en sådan lya!
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela