Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Thanksgiving pyssel

Publicerad 2012-11-22 02:10:00 i Au pair - Livet i USA, Au pair - Livet som au pair,

Blev inte särskilt mycket jobb idag vilket var otroligt skönt och välbehövligt, efter två intensiva veckor. Tjejerna kom hem runt fyra och då var det full fart i huset igen och idag var det dags för lite Thanksgiving pyssel! Jag tror det hela började med att Reagan hade gjort en turkey i skolan som hon ville dekorera, och då ville självklart Caelan också ha en. Plockade fram alla möjliga lådor med pyssel och säkert två timmar senare var de färdiga. Riktigt mysigt hade vi också på köpet!
 
Imorgon är det som sagt thanksgiving och det kommer bli en hejdundrans middag då våran kyl är back to business. Var en del frågetecken om vi skulle kunna ha middagen här eller inte när vi inte hade en fungerande kyl, men nu är det inga problem! Dagen kommer innehålla det årliga christmas picture, jul pyntning och framför allt mat. Efter thanksgiving helgen är det dags för mig att ta tag i både träning och mat igen, jag var ju så duktig i våras! Nu så här på höstsnåret önskar jag att jag fortsatt så att jag inte måste kämpa av mig de där 10 kg igen(okej, det var 9 but close enough)..
 


Kommentarer

Postat av: Peter K

Publicerad 2012-11-22 20:51:05

What´s up girl? Your uncle here:-) Jag och Zissi är hemma hos Er i Kil. Kul att du gillar USA och att de tar väl hand om dig där borta.

Alla här hälsar.

Kramar

Svar: Hej! Trevligt trevligt! Här är det alldeles underbart, är ni kvar på söndag så kanske vi kan ta tag i ett skype samtal allihopa.
Kram
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela