Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

what's in the box?

Publicerad 2012-11-20 15:54:00 i Allmänt, Au pair - Livet i USA,

curious?
 
Tänkte att jag kunde lägga upp vad jag köpte i helgen.. Blev inte allt för mycket shopping, det större köpet var ett par boots från dollhouse! Nu återstår bara en svart skinnjacka och sen känner jag mig någorlunda ok för stunden(innan den riktiga kylan kommer). Köpte även en mascara, en favorit i repris: lancômes l'extrême. fick bli lite smått och gott helt enkelt.
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-20 17:15:05

Snygga....nu såg jag dem =)
Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela