Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

You've got delivery!

Publicerad 2012-11-08 02:59:00 i Au pair - Livet i USA,

Despite the New York tour being cancelled, today is a great day!

Ett gäng av oss tjejer bestämde oss för att istället gå ut och äta, så nu vid sex knallar vi iväg i snön till en amerikanare som heter the black bear. Ska bli superexciting och jag lovar att det blir en massa fotografering. Får ordna en bildbomb när jag fixat en laddare till datorn! Så länge får ni ett par bilder från dagen, jag fick ett paket från min underbara värdfamilj som ni får ett smakprov på.. Jag lovar att ni ska få se vad som är i det(har det i digital kameran).

(Tydligen har de även polkagrisar i USA och England också! Bjöds nämligen på det av Jody, våran 'lärare' här! De engelska tjejerna uppskattade minst sagt vårt namn på dessa godisar)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-11-08 14:27:00

Cheryl's, är det något bakverk kanske?
Jag har förövrigt redan uppfyllt din önskan. Sju centimeter av håret är borta och det är nu flera nyanser mörkare. Du hade så rätt i att det behövdes, I can totally see that now. ttyl.

Svar: mycket riktigt my friend! mycket goda vill jag lova.told ya! ttyl (har äntligen fått en laddare till datorn så jag är all up for skype an' stuff
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela