Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Hemkommen från underbara vänner

Publicerad 2012-10-22 00:31:06 i Allmänt,

Idag vaknade vi alla riktigt slitna efter lördagskvällen och jag och Amanda fick börja göra oss redo för buss och tåg resor mot Sverige. Kom hem i tryggt förvar och slog mig ner vid datorn för att skaffa mig biljetter till Stockholm. Det är ju nämligen dags för ambassaden nu på onsdag. Slutade iallafall med att jag vann en auktion på tradera för en tågbiljett på tisdag. Så det får bli ett dygn i Stockholm hemma hos morbror Peter och Zicci!
 
Det var en jättehärlig helg och man blir så glad när man inser vilka härliga vänner man faktiskt har runt omkring sig. Även fast vi inte ses lika ofta som tiderna när alla gick i skolan tillsammans, så har vi fortfarande så otroligt kul och härligt tillsammans. Och bara små kommentarer ifrån min älskade Bella som: 'ååh det kommer bli så bra för dig i usa. Du kommer stor trivas..', gör mig så lycklig. Uppskattar så otroligt mycket hur underbara vänner jag har! 
 
ett par härliga instagram bilder på mig och dessa underbara norge brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela