Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Lugnet i stormen

Publicerad 2012-10-18 11:39:16 i Au pair - Förberedelser,

Hallå igen!

Det var inte min mening att skrämma upp er igår kväll, men under panikens influens bestämde jag mig för att skriva ett inlägg. Som tur är, är jag något lugnare idag när jag slog en pling till Malmö igen och fick prata med en mycket trevlig man som lugnade mig med att det oftast kommer fram ändå! Enda haken är att de håller på att byta kontor, så posten kanske inte lämnar ut brevet(jag har skickat till den gamla, nuvande adressen). Only time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela