Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Panik

Publicerad 2012-10-17 19:10:00 i Au pair - Förberedelser,

Det är klart att jag av alla människor ska fucka up hela tiden! Nu har jag alltså skickat iväg både polisregisters utdrag och mitt hälsointyg (vilket jag måste tillägga var orginalet) till fel adress. Inte nog med att det är orginal och ett polis utdrag som kostar pengar så har jag även en viktig regel att följa; Dessa papper måste vara i Malmö hos Skandinaviska Institutet senast två veckor innan avresa. Fuck säger jag! Jag har alltså skickat detta till postadressen istället för deras box adress.. Så jag ringde snällt in till deras kontor och tänkte, nej men det löser sig. Tror ni inte tjejen i telefonen säger att det strongt måste vara till boxadressen? klart hon gör. Åååh. Om inte dessa kommer fram så har jag inte bara förlorat mina papper, vilka är både orginal och nödvändiga, utan också inte kunna åka det bestämda datumet. Väntar otåligt på att de ska kontakta mig imorgon och ber till gud att detta löser siig

Dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela