Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

sista to do's

Publicerad 2012-10-29 22:31:12 i Au pair - Förberedelser,

 
Detta är alltså en lista som ligger uppe på ens profil på aupairamerica, och den blir mindre och mindre. Criminal record check har de redan till handa så vet inte varför den fortfarande ligger under to do. Men jag har iallafall två saker återstående, och de håller jag på med just nu! Before you depart var superenkelt, tog nog en minut. Men The pre-departure online training var minsann inte lika enkelt. Det visade sig vara en hel sida med en en hel del frågor men ännu mer information. Sen var det även flertal quiz som man behöver bli godkänd på för att checka av detta från listan. Men snart har jag ingenting kvar att göra, all set to go! 
 
 
här får ni en liten bild som jag drömmer om just nu, sååå långt hår igen tack!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-30 00:22:16

Ett litet tillägg till listan:
Magnus.

Svar: hade du överraskat mig med cola här om dagen så hade du definitivt varit med på to do listan!
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela