Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

The last letter

Publicerad 2012-10-26 16:38:00 i Au pair - Förberedelser,

Idag var det dags att skicka iväg ansökan om internationellt körkort då det är TIO dagar tills jag och Tifffany lyfter från Arlanda. Tiffany är alltså tjejen som jag berättade om som kommer flyga tillsammans med mig till New York. Och självklart var det en hel del frågetecken kring papprena(som det har varit på samtliga papper för min del) så det var tur att jag kunde fråga Tiffany eftersom hon också skulle skicka in sina papper idag. Det löste sig iallafall och nu återstår endast en signatur från någon av mina villiga vänner, sen ligger det på lådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela