Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Tzatziki, Gyros och underbara Stockholm

Publicerad 2012-10-23 23:31:00 i Allmänt, Au pair - Förberedelser,

Hej alla underbara!
 
Nu sitter jag i soffan hemma hos morbror och Zicci och ska strax krypa ner i sängen så jag inte är allt för trött imorgon bitti! Har precis gått igenom mina papper en sista gång och nu kan jag inte göra mycket mer än att hoppas att jag har allt jag behöver ha med mig. Välkomnades till huvudstaden med ett underbart besök på en grekisk restaurang här på Kungsholmen och är fortfarande mätt, så otroligt mycket mat! Åt en efterlängtad gyros med både underbar sås och tzatziki. Mumma.
 
Imorgon är det ambassaden the first thing in the morning, och sen går tåget hem 12.20. Jag hoppas på att vara färdig på ambassaden by then.. Men det kan ju ta ordentligt lång tid beroende på hur många som är där. Men det känns inte allt för jobbigt om jag skulle missa tåget då det kostade mig 2:-. Tradera är allt underbart ibland, om inte tradera, så SJ's underbara plan att börja med att auktionera ut biljetter!
 
Again, förlåt att det är så lite bilder just nu. Men det kommer bli bättre. Jag lovar. Once I am in the states!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela