Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Den som väntar på något gott..

Publicerad 2012-09-11 18:44:00 i Au pair - Förberedelser,

Nu sitter man här, efter att ha väntat och längtat på att bli klar med sin ansökan och gör precis samma sak; väntar. Nu är väntan på att min intervjuare ska kontakta mig för att boka in en tid här, och det börjar gå en ordentligt på nerverna. Jag vill inget annat än att åka iväg! När man varken jobbar eller tjänar pengar på något vis så börjar denna historia bli lite långdragen, iallafall nu när jag har varit arbetslös i snart två månader.. Och för att tappa hoppet ytterligare så väntas en drygt tio dagars väntan efter intervjun för att bli godkänd av huvudkontoret innan själva matchningen kan få börja. Men den som väntar på något gott..

Liten update i väntans tider, jag hoppas att ni har något mer produktiva dagar än mig för stunden ♥
 
slänger upp en bild i från Kos förra sommaren istället, för att ha något positivt att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela