Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Just nu

Publicerad 2012-09-25 16:11:47 i Au pair - Förberedelser,

 
Så här ser det ut på min skärm för stunden! Jag berättade ju för ett tag sedan att jag började spela in min au pair application video. Jag har varit lite lat på sistone så det var först idag jag spelade in de sista snuttarna så att jag äntligen kan börja göra en video utav alla dessa småklipp. Jag kan säga att det var lättare sagt än gjort, men jag börjar få ett flow nu så förhoppningsvis blir det ett ok slutresultat..
 
Kram på er fina

Kommentarer

Postat av: Freja Stewart

Publicerad 2012-09-25 18:20:41

Meddela mig direkt när du fått reda på något!!!!!

Svar: I will my friend, peppar peppar på att jag kommer hamna nära dig!!
Linnéa

Postat av: Mikaela Larsson

Publicerad 2013-02-27 09:37:55

Hejhej!
Vet att jag är väldigt långt bak i arkivet men har läst igenom din blogg och den är jättebra!

Har en liten fråga, hur lång blev din video?:) och fick du välja område du ville va i?:)

Tacksam för svar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela