Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Match numero uno!

Publicerad 2012-09-30 13:56:00 i Au pair - Matchning,

Nu kan jag minsann meddela er mina vänner att jag har fått min första matchning med en familj! Blev så galet excited när jag loggade in på min mail i morse(vilket har blivit lite av en rutin nu i väntan på matchningar) för att se om det hade hänt något på den fronten. Och visst hade det det! En familj på 6 med fyra barn i åldrarna 5,6,11 och 13! När jag hade lugnat mig något så satte jag mig ner och läste igenom deras information som inkluderade bilder och ett brev och det kändes verkligen som en match made in heaven! 
 
State: New Jersey
Children: 4
Pets: Dog
 
Nu väntar jag bara på mer information från familjen om de är fortsatt intresserade, det kan ju såklart hända att de matchar eller tappar intresse. Staden de bor i ligger i ett ganska bra läge då det är en timme in till NYC, och två timmar till Atlantic City! Familjen verkar supermysig från det de har skrivit i sitt brev och de är alla hur vackra som helst. Nu får vi se hur det utspelar sig, i'll keep you updated. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela