Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

# right now

Publicerad 2012-09-12 13:40:38 i

Kände mig otroligt inspirerad när jag vaknade i morse! Det är dags att börja ta mig an den stora processen med att göra en så kallad au pair application video. Detta är alltså en video som värdfamiljerna kommer få tillgång till då de väljer au pair. Så jag ska sätta mig och spåna på vad jag vill ha med i den, man måste i princip ha sin egen niche till videon för att göra värdfamiljerna intresserade av just dig. Sen kommer det till hela processen med att få allting filmat, vilket kommer bli min största utmaning.. Tror dock att detta kommer bli superkul och förhoppningsvis kommer det bli ett bra slut resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela