Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Soliga höst

Publicerad 2012-09-13 22:47:00 i Au pair - Förberedelser,

Hej kära vänner!

Idag har varit en relativt händelserik dag i min au pair värld! För det första har jag spenderat dagen tillsammans med min älskade nikon och jobbat på min video application. Man får passa på när hösten erbjuder det perfekta vädret att fota och filma i. Och en annan spännande händelse är att min intervju äntligen är inbokad! Planen är att jag sticker iväg till Örebro på tisdag nästa vecka och efter det är det förhoppningsvis full fart framåt! Det enda omständiga är att jag måste kompletera min hälsoundersökning med ett tuberkulintest för att bevisa att jag är frisk och inte har tuberkulos virus.. Amerika har allt lite för höga krav ibland kan jag tycka! Men idag så är jag bara glad att jag äntligen får åka iväg på min intervju!

KRAM

min älskade ögonsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela