Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

yeaaah buddy!

Publicerad 2012-09-25 12:38:00 i Au pair - Matchning,

IT IS OFFICIAL!
nu är jag äntligen i matchningen :) :)
Spelar egentligen ingen roll att jag troligen kommer behöva vänta ett par veckor på första matchningen för jag är bara så galet glad att jag äntligen äntligen är igång! Dessutom har det gått snabbare än förväntat, jag räknade med minst tio dagar då det är flera stycken som fått vänta i flera veckor innan de blivit godkända så det känns riktigt bra.
I'll keep you updated!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela