Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Bildbomd: Mexico

Publicerad 2013-02-23 19:07:45 i Allmänt, Au pair - Livet i USA, Au pair - Livet som au pair,

livsnjutaren
hade min egna utomhus dusch, herrejösses vad jag saknar känslan av att duscha utomhus!
Reagan njuter lite smått sådär
mina fina värdbarn, minus Aidan
sol, hav och corona. blir inte mycket bättre än så
det lilla man fick se av den riktiga delen av Mexico
Veckan i Mexico var så långt bortom mina förväntningar att jag inte riktigt vet var jag ska börja.. Vi bodde inte bara på ett four seasons hotel, utan hade även det bästa rummet av dem alla! Var i princip en villa, med tre terasser och egen infinity pool med helt sanslös utsikt över havet. Spenderade härliga timmar vid havet, hade en solsäker vecka och bara njöt. Spenderade även en dag till sjöss då vi stack ut i fetaste yachten, dagen bestod av solning, snorkling, vattenskootrande och massvis av guacamole!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-27 15:37:31

Fina bilder... Ser jättehärligt ut.
Kram💕

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 20:40:23

Vem är Aidan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela