Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Livet rullar på

Publicerad 2013-02-28 01:09:56 i Au pair - Livet som au pair,

Nu har det gått ett par veckor sedan vi kom hem och allt är tillbaka till det vanliga igen. Finns därför inte så mycket att dela med mig av så tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg om shoppingen här borta. Det är alltså inte så att jag slutat shoppa, bara att jag inte visar hur mycket jag faktiskt köper. Usch och fy vad jag bränner pengar. I helgen innan jag och ebb var iväg på bio så spenderade vi några minuter inne I mallet.. Och ut med påsar kom jag..

Förbereder mig för sommar tider genom kläder just nu. Jag köper nämligen ytterst sällan vinterkläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela