Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Mexico

Publicerad 2013-02-10 05:37:52 i

Hej hallå!

Hann verkligen inte blogga i all packnings hysteri, så tänkte bara meddela er alla att jag nu befinnner mig i underbara Mexico! Har haft en underbar dag i solen och en veckas sådana väntar, underbart!

Bloggen kommer härmed vara ovanligt tom då jag lever i paradiset här borta. If you know what I mean...

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-02-10 14:11:11

Ha en underbar vecka...lite bilder kanske vi får se under veckan:)
Kram/mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela