Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Oh my lord

Publicerad 2013-02-19 15:19:17 i Au pair - Livet som au pair,

Herregud tror jag har upplevt det värsta dygnet i mitt liv! Dagen efter vi kom hem ifrån Mexico vilket var lördag, åkte jag in till New York för att möta upp två tjejer som jag inte träffat sen orientation. Dagen började superbra men när klockan närmade sig åtta så kände jag mig sämre och sämre, bestämde mig för att åka hem och i bilen började det gå ut för.. Jag fick nämligen inte bara en solbränna med mig hem ifrån Mexico utan även en bakterie av någon sort. Blev vaken hela natten och fortsatte lång in på dagen. Går inte in på några detaljer men jag mår mycket bättre nu iallafall! Tyvärr blev Aidan lidande av samma sak sista dagen i Mexico, och idag sitter Reagan i samma sits.

Kommentarer

Postat av: Mamma....

Publicerad 2013-02-19 17:38:19

Herregud vad orolig jag blev. Det är mycket svårt på distans älskade dotter. Tur att du känner dig bättre❤️
Skickade i min förtvivlan ett mail till Claudia och fick ett rart svar från Chance.... Ni får du krya på dig👍
Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela