Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Skandinaviska Institutet

Publicerad 2013-02-28 03:17:27 i Au pair - Livet som au pair,

 
Som ni alla vet så går jag genom organisationen skandinaviska institutet(som till och med har fått fetaste länkningen av mig till höger) och jag tänkte bara ta mig tiden att uppskatta hur otroligt hjälpsamma de har varit i varje steg jag tagit mot usa. Sen är au pair in America, som är organisationen här i usa, minst lika hjälpsamma. Fick snabb hjälp och trevligt tillmötesgående när jag behövde få hjälp med mitt visum innan vi stack till Mexico. Kunde inte varit nöjdare!
 
För att komma till poängen med det här inlägget: Ville bara säga att jag tycker att det är otroligt kul att det är så många som kikar in här om dagarna, även om jag är ganska kass på att uppdatera.. Till stor del så har jag skandinaviska institutet att tacka för mina läsare då de faktiskt länkar till min blogg!
 
Kram på er alla fina läsare ska försöka att bättra mig. Är säker på att bloggen blir mer spännande när solen och värmen kommer fram, då jag faktiskt kommer göra något om dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela