Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

early dismissal

Publicerad 2013-01-29 03:05:23 i Au pair - Livet som au pair,

Ännu en dag då barnen kom hem tidigare och gissa vad anledningen var? snö. Och jag har ju säga att det var ännu värre än förra gången, det var bokstavligen INGEN snö på marken när vi fick reda på att de skulle komma hem tidigt. När till och med min värdmamma ansåg detta konstigt kan ni ju ana hur det var som svensk. Helt absurt. Gjorde inte så mycket ändå jag och tjejerna hade en lugn dag framför the last airbender. Jag tror jag gillade den mer än vad tjejerna gjorde haha. Har förövrigt haft en sjukt äcklig dag idag, inget gym och massa skit har jag proppat i mig. Nya tag imorgon!
 
Ska försöka få in ett par inlägg om helgen också!
 
Kram på er alla där hemma
 
Till JULIA NORBERG directly: Inget online tecken på skype, inget skype. ett plus ett är två. duuuude MISS YOU LIKE CRAZY

Kommentarer

Postat av: j.

Publicerad 2013-01-29 13:00:04

Gosi. Jag lovar att hädanefter vara inloggad på skype whenever jag är i närheten av min dator. Vore så kul om vi kunde prata snarast. Har så mycket att berätta och jag slår vad om att du också har det. Om inte så kommer jag vilja allt ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela