Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Instagram

Publicerad 2013-01-15 04:14:00 i Au pair - Livet som au pair,

Min instagram har den senaste tiden förvandlats till något som är intressant för barn. Är det inte projects så är det tea party.. Ni får helt enkelt så ut med mig, jag tycker iallafall att det gör min vardag lite mysigare! Och är det inte au pair bilder så är det favoriter i repris, blir nämligen inte mycket instagramande när man inte har sin iphone längre utan istället har en htc som är superknasig(jag har alltid varit emot android telefoner)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela