Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

kyla=halsont

Publicerad 2013-01-07 01:08:00 i Allmänt,

Nu har vi haft det kyligt här borta de senaste veckorna och jag gillar det inte! Hemma kan man på något underligt vis klara av att befinna sig i sexton minus grader mellan december månad och mars månad, här klarar jag inte av ett par veckor av nollgradig kyla utan att bli galen. Jag vet inte om det är att mitt tålamod för kyla blir mindre och mindre för varje vinter, troligen.
 
Sitter iallafall och drömmer mig bort på victoria's secrets hemsida och försöker komma på vilken av bikinisarna jag ska ta och skicka efter. Kollade även igenom härliga bilder från både kos och cypern conclusion, jag saknar mitt älskade medelhav ändå..
promenader vid vackra nissi beach i ayia napa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela