Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Lördag

Publicerad 2013-01-13 06:31:16 i Au pair - Livet som au pair,

Startade dagen med ett härligt träningspass innan frukost och kände mig otroligt duktig och härlig. Sen var det dags att sticka iväg till rockaway mall för att möta upp en ny svensk tjej som kom hit igår, dock slutade det med att jag och Kristina(en dansk tjej) fick umgås på tu man hand för att vi inte kunde få tag på varandra! Vi stack iallafall vidare emot bridgewater där det väntade ett underbart cheesecake factory. Om det brast där. Jag började med mozzarella sticks som förrätt(som för övrigt var de godaste jag någonsin haft), fortsatte med pasta carbonara och avslutades med en carrot cake. Rullade ju hem minst sagt ligger och har skuldkänslor nu också, kommer jobba så galet hårt på gymmet imorgon. Men gott var det!
 
började iallafall dagen med en nyttig frukost, tänker leva på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela