Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Thank you mami!

Publicerad 2013-01-23 15:02:16 i Allmänt,

Tycker att ni har sett lite för lite utav mig på sistone. Här lovas det bilder, vilket jag levererar.. även om det är med fyra dagars mellanrum... haha. Idag fick jag ett härligt grönt paket från Sverige och kunde inte vara gladare, tack mami! Fick mig lite härlig bea sås, favorit kryddan och SVENSKT GODIS! (tyckte halsbandet var jättefint, tack älskade mami)
liten suddig bild från tidigare i veckan, bättre än inget right?

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-01-24 22:46:30

Vad roligt att du gillade halsbandet....jag tycker också att det är fint.
I helgen ska vi kolla flyg✈....snart så!!
Ta hand om dig älskade dotter.
Kramiz mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela