Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

6 days dedication and patience

Publicerad 2013-03-17 01:50:14 i Au pair - Livet som au pair,

Äntligen är det där hemska pusslet ihop. Om det gick mig på nerverna! Självklart när jag var klar saknades en liten pusselbit, huuuur frustrerande? Claudia hittade den dock tillslut.

Igår tog jag ut Ebb på en birthday dinner, vi stack till storfavoriten Cheesecake Factory! Jag tror att jag är ganska illa deran när ena servitören kände igen mig.. Men till försvar flörtade han något otroligt sist jag var där så hoppas det var därför. Haha

Nu ligger tjejerna och jag och ser på the incredibles medan Claud och Chance är ute på middag!

Kommentarer

Postat av: Mamma!!

Publicerad 2013-03-17 13:11:07

Dit får vi gå...❤️
Nu så.... är det inte länge kvar...
Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela