Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

favoriten

Publicerad 2013-03-07 19:27:39 i Au pair - Livet som au pair,

från lördags i new york med min absolut favorit här borta
 
Det enda man får höra innan man åker iväg som au pair är att du kommer skaffa dig så mycket vänner och kommer komma varandra så nära. hmm. sure, du träffar massvis med au pairer, men om jag ska vara ärlig är det inte många som man faktiskt känner sig hundra med. Mina två första månader bestod av tjejer som självklart var kul att hänga med, men som jag egentligen inte skulle umgås med om jag hade ett val. Man är liksom inte riktigt sig själv. Sen så träffar jag en kopia av mig själv från andra sidan jorden och helt plötsligt kunde jag vara mig själv till hundra procent, en tjej som jag bara kan vara med, inte måste göra en massa planer med.
 
So say hello to Ebb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela