Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Livet som au pair

Publicerad 2013-03-17 01:56:03 i Au pair - Livet som au pair,

Jag har feta problem. Jag går in på Charlotte Russo och ska bara reka, vilket funkar super fram till skoavdelningen... Ser skylt efter skylt som säger $9,99. VEM KAN LÅTA BLI? Slutar iallafall med att jag köper fetaste hooker heels-en. Det fina med storyn är att mina tjejer ÄLSKAR att prova mina klackar, så de har iallafall kommit till användning. Absolut värdpappa deras ynka 60-70kr!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2013-03-17 09:59:32

Hej, der hade varit jättekul om du ville lägga ut videon du gjorde till din ansökan.
jag har själv tänkt att påbörja min ansökan till sommaren :)
kram!

Svar: Kul att du ska åka iväg som au pair! Hör av dig om du hamnar i NJ/NY området :)
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela