Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Vårkänslor

Publicerad 2013-03-05 02:03:31 i Au pair - Livet i USA, Au pair - Livet som au pair,


Idag hade jag riktiga vårkänslor. Härliga plusgrader men äntligen kikade solen fram efter långa veckor utan den. Imorgon förväntas ännu några plusgrader vilket jag gärna tar emot med öppna armar ryktas det om en snöstorm på onsdag, vilket jag inte tar allt för hårt då de inte är i närheten av den svenska vintern. Men när till och med min värdpappa säger till mig att han har fått nog av vintern då är det minsann dags för våren att hitta fram, han är nämligen en riktigt vintermänniska.
 
Spenderade iallafall en del av dagen med tjejerna ute för andra gången sen jag kom hit, riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Mitt namn är Linnéa Håkansson, jag är 19 år gammal och kommer ifrån Karlstad. Den 5e November 2012 startar jag mitt äventyr och sticker iväg som au pair. Kommer bo tillsammans med en underbar familj i Long Valley New Jersey, ungefär en timme utanför NYC. Följ mig och mitt år i staterna!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela